4 марта 2012 г.

Виготовлення петель на швейних машинах


 Петлі бувають дуже різні, З вічками, квадратні, комбіновані, трикотажні... Без них ніяк не обійтись якщо у вас на меті створення гарного, модного одягу. Отож короткий і повний огляд по виготовлення петель на побутових швейних машинах.





Підготуємо деталь на якій будемо робити петлі.









 Проколемо деталь клейовою тканиною. Цю операцію робимо паровою праскою або через вологу тканину (пропрасовувач можна зробити з любої простої бавовняної тканини).
 На фото зображенні лапки для виготовлення петель. Зверху для полу автомата, знизу для автомата.
В лапку автомат вставляємо гудзик, для якого будемо виготовляти петлю.
Перевага автомата в тому що всі петлі будуть одного розміру, саме такого як потрібно нам в даному виробі.
Потрібно опустити речажок (якщо його не опустити машина буде їхати тільки назад).
Найкраще пробну петлю зробити на не потрібному лускутку тканини.





 Настроюються петлі в електронних і комп'ютерних швейних машинах кількома натисками на кнопки.   















Можна регулювати ширину зигзага, тоді петля буде ширша або вужча. Також регулюється і довжина стібка (для сипучих тканин вона повинна бути меншою).  












Важливо правильно підібрати петлю і нитки для виробу. Наприклад для атласної блузки підійде тонка петля виконана шовковими нитками.
Петлі на фото:
  трикотажна(для кофточок і светрів)  
  з вічком(для верхнього одягу і піджаків)
  кругла(для тонких блузок)
  з однієї сторони кругла з іншої квадратна(для штанів, поясів...)






Тепер зробимо напів автоматичну петлю.
Тут треба уважно стежити за розміром петлі. Вона повинна бути на 2мм. більшою ніж діаметр гудзика. Для цього на лапці зроблена градація.









Настройка машини.
Довжина стібка повинна бути 0,5мм.
Ширина зигзага 2,5мм.-6мм.
За чотири прийоми робимо петлю. На машинах є підказка як переключати(на фото  виділено)









Виходить ось така квадратна петля. Якісь звичайно гірша але також в загальному не погано. В залежно від ширини зигзагу їх можна робити і на блузках, і на светрах, і на поясних виробах .
Розрізаємо петлю вспорювачем (щоб не прорізати забагато можна в кінці петлі заколоти булавку).
В петлях з вічком перш за все необхідно вибити вічко а тоді прорізати.  










1 комментарий:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ОтветитьУдалить