25 марта 2012 г.

В лісі мобілізація)))


В лісі мобілізація. Вовку страшенно не хочеться на передову. Але одного разу йому приходить повістка до військкомату. робити нічого-йде Вовк у військкомат, а на зустріч Заєць, веселий такий. Вовк питає:

- Ти чого такий веселий, Заєць?
Заєць відповідає:
- Так от, військкоматі був - в будівельний батальйон взяли.
-А як тобі вдалося в будбат потрапити?
-Я прийшов, мені стали показувати різні пістолети там, гранати, кулемети і питають: "Що це таке?" я став говорити, що не знаю. В кінці-кінців вони дістали із сейфа цеглу і показали. Я сказав що це цегла і мене взяли в будбат.
Вовк надихнувся і твердою ходою попрямував до військкомату. В військкоматі йому показали пістолет і запитали:
-Що це?
Вовк:
-Не знаю!
Показали патрон. Вовк знову:
-Не знаю!!!
Показують кулемет, гранату, динаміт ... Вовку набридло, він говорить:
-Зате я знаю, що у вас в сейфі цегла лежить.
-А ти звідки знаєш? - Запитують його.
-Звідки треба, звідти і знаю.
-Мододец - в розвідку підеш!

0 коментарі:

Отправить комментарий